Pristatymo politika

Pateikdami užsakymą per mūsų svetainę pagal bendrovės „AWSEO“, jūs sutinkate su toliau nurodytomis sąlygomis. Jos pateikiamos siekiant užtikrinti, kad abi šalys būtų susipažinusios su šia sutartimi ir su ja sutiktų, kad būtų užtikrinta abipusė apsauga ir nustatyti mūsų paslaugų lūkesčiai.

1 Bendrosios nuostatos

Atsižvelgdami į turimas atsargas, stengiamės palaikyti tikslias atsargas, tačiau kartais gali būti atsargų neatitikimų ir pirkimo metu galime užpildyti ne visas prekes. Tokiu atveju su jumis susisieksime ir aptarsime, ar pageidaujate laukti, kol bus papildytos atsargos, ar pageidaujate gauti kuponą.

2. Pristatymo išlaidos

Pristatymo išlaidos apskaičiuojamos užsakymo metu, atsižvelgiant į jūsų užsakyme esančių prekių svorį, dydį ir, svarbiausia, paskirties vietą. Siuntimo išlaidų apmokėjimas bus renkamas pirkimo metu. Ši kaina bus galutinė užsakymo kaina už pristatymo išlaidas.

3. Grąžinimas

Grąžinimo sąlygas rasite puslapio apačioje esančiame Grąžinimo ir pinigų grąžinimo taisyklių puslapyje.

4. Pristatymo sąlygos

Paprastai į užsienį siunčiami užsakymai gali būti gabenami 4. Tačiau išimtiniais atvejais šis laikotarpis gali būti ilgesnis (iki dvidešimties dienų). Jis labai priklauso nuo pasirinkto pristatymo tipo ir tiekėjo, susijusio su pateiktame užsakyme nurodytomis prekėmis.

Siuntimo laikas

Užsakymai paprastai išsiunčiami per 2 darbo dienas po apmokėjimo. Pristatymo adresą galima pakeisti per 24 valandas.

Mūsų komandos susisiekia su daiktų saugojimo vietomis nuo pirmadienio iki penktadienio įprastomis darbo valandomis, išskyrus valstybines šventes, kurių metu siuntimas su saugojimo vietomis nebus aktyvuojamas.

Pateikiant užsakymą mūsų svetainėje su įmonės pavadinimu „AWSEO“, ilgiausias pristatymo laikas yra 5 darbo dienos. Užsakymai dažnai išsiunčiami per 5 darbo dienas. Tačiau piko metu pristatymas gali užtrukti nuo 2 iki 4 savaičių.

Svarbu atkreipti dėmesį į skirtumą tarp siuntimo ir pristatymo. Pristatymas apima prekių gabenimą paskirties adresu. Kita vertus, pristatymas yra užsakymo elementų siuntimo veiksmas.

Todėl išimtiniais atvejais pristatymo laikas gali būti iki 5 savaičių (2 darbo dienos užsakymui apdoroti, 5 darbo dienos išsiuntimui ir 4 savaitės pristatymui).

Tai išskirtiniai bendri terminai, tačiau mūsų svetainė, priklausanti bendrovei „AWSEO“, nori jus apie tai informuoti, kad būtų išvengta nepatogumų. Sakė

pasakyta, kai šis pristatymo laikas, t. y. 5 savaitės, pasibaigs, norime, kad būtumėte patenkinti.

Šiuo tikslu pasiūlysime jums tokius sprendimus, kaip užsakymo grąžinimas mūsų sąskaita arba dovanų kupono, kurio vertė viršija pradinio užsakymo sumą, sukūrimas. To beveik niekada nepasitaiko, tačiau mūsų AWSEO svetainė tampa savo pačios sėkmės auka, todėl norime numatyti tokio pobūdžio situacijas ir pranešti jums, kokia yra mūsų klientų aptarnavimo politika.

Todėl, jei užsakymo patvirtinimo el. laišką gavote prieš 5 ar daugiau savaičių, atsakykite į užsakymo patvirtinimo el. laišką arba atsiųskite mums el. laišką adresu contactwebstore@proton.me.

Kad el. laiškas būtų išnagrinėtas kuo greičiau, rekomenduojame el. laiške pateikti toliau nurodytą informaciją:

– užsakymo numerį

– el. pašto adresą, kuriuo pateiktas užsakymas

– Jūsų vardą ir pavardę

– Vardas ir pavardė

– Užsakymo turinys (taip pat apytikslis)

– Užsakymo data

Jei siunčiate mums el. laišką adresu contactwebstore@proton.me, rekomenduojame el. laiško temos eilutėje taip pat nurodyti „Pristatymo laikas – užsakymo numeris“.

Pavyzdys: „Pristatymo laikas – 125698“.

Mūsų svetainės nariai, priklausantys bendrovei „AWSEO“, skirti klientų aptarnavimui, atsakys jums per 24 darbo valandas el. paštu ir išspręs jūsų situaciją.

4.4. Pristatymo adreso pakeitimas

Pateikus prašymą pakeisti pristatymo adresą, mes galime pakeisti adresą bet kuriuo metu iki užsakymo išsiuntimo.

4.5 Siuntimas per pašto dėžutę

Mūsų svetainėje, priklausančioje bendrovei „AWSEO“, siuntos siunčiamos tik į pašto dėžutės adresus, naudojantis pašto paslaugomis. Šiuo metu

negalime pasiūlyti kurjerių paslaugų į šias vietas.

4.6 Siuntimas kariniais adresais

Galime siųsti kariniais adresais naudodamiesi USPS paslaugomis. Tačiau negalime pasiūlyti šios paslaugos per kurjerius.

4.7 Prekės, kurių nėra sandėlyje

Jei prekės nėra sandėlyje, susisieksime su jumis ir aptarsime, ar pageidaujate laukti, kol prekės, kurios nėra sandėlyje, atsargos bus papildytos, ar pageidaujate gauti kuponą. Šio kupono vertė bus didesnė nei pradinio užsakymo suma.

4.8. Pristatymo terminų viršijimas

Jei viršijote pristatymo laiką, susisiekite su mumis el. paštu contactwebstore@proton.me, kad galėtume išnagrinėti jūsų prašymą.

5. Sekimo pranešimai

Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite sekimo nuorodą, iš kurios galėsite sekti siuntos judėjimo eigą pagal naujausius transporto paslaugų teikėjo pateikiamus atnaujintus duomenis.

6. Transportavimo metu pažeistos pakuotės

Jei pastebėjote, kad siuntinys buvo pažeistas transportavimo metu, jei įmanoma, atsisakykite siuntos ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Jei siuntinys buvo pristatytas jums nedalyvaujant, prašome susisiekti su mūsų svetainės nariais, priklausančiais bendrovei „AWSEO“, skirtais klientų aptarnavimui, adresu contactwebstore@proton.me.

7. Muitai ir mokesčiai

7.1 Pardavimo mokestis

apyvartos mokestis jau buvo pritaikytas prekių kainai, kuri užsakymo metu buvo nurodyta mūsų svetainėje, priklausančioje bendrovei „AWSEO“.

7.2 Importo muitai ir mokesčiai

tarptautinių siuntų muitai ir importo mokesčiai gali būti sumokėti atvykus į paskirties šalį. Tai skiriasi priklausomai nuo šalies, todėl mūsų svetainėje pagal įmonę „AWSEO“ raginame prieš pateikiant mums užsakymą pasidomėti šiomis galimomis išlaidomis. Jei atsisakysite mokėti muitus ir mokesčius atvykę į paskirties šalį, prekės bus grąžintos į mūsų svetainę pagal bendrovę „AWSEO“ jūsų sąskaita ir jums bus grąžinta sumokėta prekių vertė, atėmus grąžinimo pašto išlaidas. Pirminio siuntimo išlaidos nebus grąžinamos.

8. Atšaukimai

Jei persigalvojate, kol dar negavome jūsų užsakymo mūsų interneto svetainėje pagal bendrovę „AWSEO“, atšaukimus galime priimti bet kuriuo metu iki užsakymo išsiuntimo. Jei jūsų užsakymas jau išsiųstas, žr. mūsų pinigų grąžinimo politiką puslapio apačioje.

9. Draudimas

Pakuotės apdraudžiamos nuo sugadinimo ir praradimo iki vežėjo deklaruotos vertės. Laikoma, kad praradimas įvyko, kai pašto tarnyba patvirtina praradimą. Galiojančiu laikomas pašto tarnybos patvirtintas pristatymas. Iš tiesų, mūsų svetainėje, priklausančioje bendrovei „AWSEO“, pasitaikė per daug nesąžiningų klientų, pranešančių apie nepristatymą, atvejų, kad būtų galima pasikliauti vien kliento žodžiu. Vis dėlto mūsų svetainė, priklausanti bendrovei „AWSEO“, padarys viską, kad patenkintų jūsų poreikius, grąžindama jūsų užsakymo prekes savo sąskaita arba pasiūlydama jums dovanų kuponą, kurio vertė viršija jūsų pirminio užsakymo sumą.

9.1 Pervežimo metu pažeistų siuntų procedūra

Pinigai bus grąžinti arba pakeistos prekės bus išduodamos pagal Grąžinimo ir grąžinimo taisykles, nuorodą į kurias rasite šio puslapio apačioje.

9.2 Pervežimo metu prarastų pakuočių procedūra

Tuo atveju, jei pašto tarnyba patvirtina, kad siunta buvo prarasta gabenimo metu, mūsų svetainėje veikianti bendrovė „AWSEO“ stengsis patenkinti jūsų reikalavimus ir savo sąskaita grąžins jums užsakyme nurodytas prekes arba pasiūlys dovanų kuponą, kurio vertė viršija jūsų pirminio užsakymo sumą.

10. Klientų aptarnavimas

Visus klientų aptarnavimo prašymus siųskite el. paštu contactwebstore@proton.me.