Mūsų politika – 14 dienų. Jei nuo gaminio gavimo praėjo 14 dienų, deja, negalime grąžinti pinigų arba pakeisti gaminio.
Jei per savaitę persigalvosite per 24 valandas nuo užsakymo pateikimo, pinigus grąžinsime tiesiogiai.
Užsakymus apdorojame tik praėjus 24 valandoms nuo jų pateikimo, kad galėtume ištaisyti bet kokias klaidas ar klientų persigalvojimus. Pasibaigus šiam terminui, jei užsakymas buvo apdorotas, nebegalėsime grąžinti pinigų už persigalvojimą, kol gaminys nebus pristatytas, gautas ir grąžintas nurodytu adresu.
Kad prekę būtų galima grąžinti, ji turi būti visiškai nenaudota ir tokios pat būklės, kokios buvo gauta. Jis taip pat turi būti originalioje pakuotėje, kad jį būtų galima grąžinti jūsų sąskaita mūsų nurodytu adresu.
Norėdami grąžinti prekę, patikrinsime, ar tai tikrai jūsų užsakymas, naudodami užsakymo numerį ir (arba) bet kokią užsakymo metu naudotą informaciją. Tai greičiausiai bus jūsų el. pašto adresas.
Yra dvi grąžinimo patvirtinimo galimybės. Arba mes patvirtiname siuntinio gavimą mūsų nurodytu grąžinimo adresu, arba jūs atsiunčiate mums skenuotą dokumentą arba nuotrauką kaip įrodymą, kad siuntinys buvo grąžintas jūsų nurodytu adresu. Pirmuoju atveju siuntos nereikia siųsti gamintojo adresu. Antruoju atveju gali būti priimtas pašto kvitas arba siuntos bilietas.
Galime paprašyti palaukti, kol gausite prekes, užuot siuntę mums grąžinimo įrodymą. Jei
prašymo grąžinti pinigus, gali prireikti patikrinti pakuotę. Jei taikoma, patikrinimas bus atliktas prieš tvarkant grąžinimą.
Jei gavę prekę nurodysite, kad prekė yra prastos būklės ir norite grąžinti pinigus, tačiau atsisakysite atsiųsti gautos prekės nuotrauką, žinoma, jūsų bus paprašyta atsiųsti prekę konkrečiu adresu, kad ją būtų galima patikrinti.
Gavus siuntą, pinigai bus grąžinami (arba ne) tik po patikrinimo. Patikrinę galime nustatyti, kad prekė yra geros būklės. Apie tai jus informuosime pateikdami nuotrauką ir (arba) vaizdo įrašą; tokiu atveju atsisakysime grąžinti pinigus.
Gali atrodyti, kad tai perteklinė procedūra. Tačiau kai kurie žmonės pasirodė esą nesąžiningi ir, remdamiesi ankstesne patirtimi, nebegalime pasitikėti jų žodžiais. Atsiprašome už tai ir norime, kad žinotumėte, jog dedame visas pastangas dėl kiekvieno grąžinimo ir kiekvieno prašymo grąžinti pinigus.
Už visus grąžinimus iš kiekvieno užsakymo bus išskaičiuota 2 EUR. Taip padengiamos mokėjimo platformų ir procesorių patirtos išlaidos.
Grąžinimo atveju, kai tik gausime ir patikrinsime grąžinamą prekę, išsiųsime jums el. laišką, patvirtinantį gavimą. Taip pat informuosime jus apie savo sprendimą patvirtinti arba atmesti prašymą grąžinti pinigus.
Jei jūsų prašymas grąžinti pinigus bus patvirtintas, jis bus išnagrinėtas ir per tam tikrą laikotarpį kreditas bus automatiškai pervestas į jūsų kredito kortelę arba pradinį mokėjimo būdą. Šis laikotarpis nuo mūsų nepriklauso. Mes jus informuosime, kai tik pradėsime grąžinimo procesą.
Jei grąžinimas vėluoja arba jo nėra, pirmiausia patikrinkite savo banko sąskaitą. Tik tada kreipkitės į kredito kortelės išdavėją. Gali užtrukti, kol grąžinimas bus oficialiai išsiųstas.
Tada kreipkitės į savo banką. Gali būti, kad grąžinimas vėluos, kol bus oficialiai išsiųstas.
Po šių dviejų veiksmų, jei vis dar negavote grąžinamos sumos, rašykite el. laišką adresu contactwebstore@proton.me. Klientų aptarnavimo tarnyba paklaus, ar atlikote abu veiksmus. Jei taip, klientų aptarnavimo tarnyba patikrins duomenų bazę.
Atsiprašome, kad prašome atlikti šiuos veiksmus, tačiau norime skirti kuo daugiau dėmesio jūsų prašymams. O mes prarandame daug laiko, kai prieš užklausą neatliekami tam tikri veiksmai. Norime skirti kuo daugiau dėmesio gaunamiems prašymams.
Jei išparduodamų prekių atveju reikia grąžinti pinigus, jie bus grąžinami nuo išparduodamos prekės kainos ir tokiu būdu išskaičiuojami iš kliento, o ne nuo įprasto laikotarpio kainos.
Kalbant apie keitimą, prekę keičiame tik tuo atveju, jei ji yra sugedusi arba pažeista. Tokiu atveju, jei norite pakeisti prekę ta pačia preke, rašykite el. paštu contactwebstore@proton.me.
Dovanų atveju, jei prekė, kurią norite grąžinti, buvo išsiųsta tiesiogiai jums, gausite dovanų kreditą, lygų grąžinamos prekės vertei. Taip pat ir šiuo atveju,
tik tada, kai gausime prekę, dovanų kreditas bus išsiųstas jums el. paštu.
Jei perkant prekę nebuvo nurodyta, kad tai dovana, arba jei dovaną įteikęs asmuo pageidavo pirmiausia gauti prekę, o jums ją pristatyti vėliau, grąžintus pinigus išsiųsime dovanos pirkėjui ir jis žinos, kad prekę grąžinote.
Už grąžinimą, siuntimo išlaidas apmoka klientas. Siuntimo išlaidos negrąžinamos, o jei jums bus grąžinti pinigai, grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos.
Priklausomai nuo jūsų buvimo vietos, laikas, per kurį gausite pakeistą gaminį, gali skirtis.
Jei siunčiate prekę, kurios vertė 30 GBP ar daugiau, apsvarstykite galimybę naudotis pristatymo paslaugomis, kurios leidžia sekti pristatymą arba garantuoja pristatymą. Negalime garantuoti, kad gausime grąžintą prekę.